Εκπ/κή επίσκεψη στον βοτανικό κήπο “Ζέλιος”

Την Τρίτη, 12/5/2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Κωνσταντίνου πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική εκδρομή στον Βοτανικός Κήπος Ζέλιος. Κατά τη διάρκεια της περιήγησης στον κήπο, τα παιδιά γνώρισαν πολλά είδη φυτών και παρατήρησαν από κοντά τα βασικά μέρη τους, όπως τις ρίζες, τα φύλλα και τον βλαστό. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες έμαθαν πώς αναπτύσσονται τα φυτά και πόσο σημαντική είναι η φροντίδα του φυσικού περιβάλλοντος.

Ιδιαίτερο ενθουσιασμό προκάλεσε η δράση φύτευσης σε μικρά γλαστράκια, όπου κάθε παιδί φύτεψε το δικό του φυτό, εφαρμόζοντας όσα έμαθε. Κατά την περιήγηση οι μαθητές είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν ζαρκάδια, γεγονός που έκανε την εμπειρία ακόμη πιο ξεχωριστή και συναρπαστική.

Η εκδρομή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για μάθηση, συνεργασία και επαφή με τη φύση.