Ευχαριστήρια επιστολή

Αξιότιμα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων,

Σας ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη προσφορά σας στο σχολείο μας. Η τοποθέτηση κουρτινών στις αίθουσες και το βάψιμο του προαυλίου με δημιουργικά παιχνίδια βελτίωσαν το σχολικό περιβάλλον και την καθημερινότητα των μαθητών/τριών.

Η στήριξή σας είναι ιδιαίτερα σημαντική και συμβάλλει στην αναβάθμιση της σχολικής ζωής.

Με εκτίμηση,
Ο Διευθυντής του Σχολείου