Επετειακή εκδήλωση για την 25η Μαρτίου

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η εορταστική εκδήλωση για την 25η Μαρτίου, μια ημέρα διπλής σημασίας για τον Ελληνισμό, καθώς τιμούμε τόσο την Επανάσταση του 1821 όσο και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες της ΣΤ τάξης για τη συμμετοχή και την άψογη παρουσία τους, καθώς και στους/στις εκπαιδευτικούς για την επιμέλεια και την οργάνωση της εκδήλωσης.

Χρόνια πολλά σε όλους!

Χρόνια πολλά σε όλους!