Γλυκομαγειρέματα στο Γ1 τμήμα

Γλυκομαγειρέματα στο σχολείο μας. Ακολουθώντας την συνταγή του βιβλίου μας και τις οδηγίες του “κουζινοξωτικού” φτιάξαμε τις τρουφομπαλίτσες μας και βγήκαν νοστιμότατες!!! Κρίμα που δεν μπορείτε να δοκιμάσετε όλοι!!!